Introductie

Startdatum: z.s.m.
Contractvorm: deta-vast ((na een periode van 6 maanden vast in dienst bij de klant)
Aantal uur: 40 per week
Locatie: omgeving Amersfoort

Organisatie

Voor onze eindklant zoeken wij, ter versterking van het Managed Services team, een SharePoint (Office 365) specialist (3e lijns applicatiebeheer).

Je komt te werken op het kantoor in de omgeving van Amersfoort in het derde lijns Managed Services team. Dit team bestaat uit zo’n 12 collega’s met verschillende specialismes en is onderverdeeld in een wijzigingen-, projecten- en SharePointteam.

Samen met je collega’s werk je in verschillende klant omgevingen in de MKB en MKB+ sector.

Functie

Er wordt gewerkt met verschillende versies van Sharepoint: On-prem, online en hybride. Ook worden de klanten ondersteund vanuit het volledige spectrum van Office365 en Windows 10.

Vragen die je krijgt zullen variëren van functioneel gebruik van Sharepoint sites, Yammer en Office 365 groups, tot migraties van legacy systemen naar Office 365.

Je adviseert klanten bij technische en soms functionele vraagstukken, waarbij je het ook leuk vindt om de uitvoerende rol binnen het project op je te nemen. Afhankelijk van het project doe je dit individueel of samen met je collega’s. Je zet je Microsoft SharePoint en Office 365 kennis en ervaring proactief in door te werken aan verschillende uitdagende projecten in diverse klantomgevingen.

In het team zijn jullie gezamenlijk verantwoordelijk voor de relatie met de klant en het oplossen van de vraagstukken. Door een goed samenspel in het team van technische, functionele- en proceskennis, worden de klanten voorzien van de beste dienstverlening en kan iedereen doen waar hij of zij goed in is.

Functie eisen

• Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau
• Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een Managed Services omgeving en hebt ervaring met projectmatig werken en het uitvoeren van meerdere projecten tegelijkertijd
• Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met SharePoint
• Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Office 365 en Windows 10
• Je hebt ervaring met het oplossen van complexe vraagstukken op het gebied van platformbeheer.

Maar we kijken verder dan alleen jouw CV. Wij kiezen voor langdurige relaties met opdrachtgevers en het is van belang dat jouw mentaliteit en werk daar sterk op gericht zijn. We vinden het belangrijk dat je een klantgerichte en dienstverlenende instelling hebt. Je vindt het leuk om klanten te helpen en neemt verantwoordelijkheid voor taken en werkzaamheden. Je bent communicatief sterk; weet complexe oplossingen in eenvoudige woorden uit te leggen. Woorden die jou verder omschrijven zijn: probleemoplossend, teamspeler, gedreven, doelgericht en leergierig.

Aanbod

Je komt te werken in een team waar ze voorop lopen op het gebied van Office 365. Het is een dynamische, actieve en gedreven organisatie met korte lijnen. De collega’s waar je mee komt te werken zijn echte specialisten met passie voor hun vak, die ze ook graag met je delen.
Daarnaast is onze klant erg betrokken bij haar medewerkers en zijn ze al een aantal keer werkgever van het jaar geworden.
• Salaris afhankelijk van kennis/ervaring;
• 31 vakantiedagen op basis van 40 uur. Per half jaar dat je niet ziek bent krijg je 1 bonusvakantiedag.

Sollicitatie


Sollicitatieprocedure:
Wij gaan niet over één nacht ijs. Na een het eerste kennismakingsgesprek met ITSync zal bij interesse van beide kanten nog een tweede gesprek met onze klant plaatsvinden en wellicht zal een derde en tevens afrondend gesprek volgen.

Heb je interesse in deze functie of ken je iemand (uit je netwerk) die deze rol wil en kan vervullen? Neem dan voor meer informatie over deze leuke functie contact op met Yvette de Hoop op 085-0403270 of stuur gelijk je CV in Word met een gerichte motivatie en eventuele vakantieplannen naar yvette.de.hoop@itsync.nl